Dag 8 Nutrilett vecka 2 har börjat

10 Dec

Såja, nu har jag postat veckorapport gällande 1 veckas viktminskning med enbart Nutrilett, svart kaffe, vatten, vitaminer och lite träning i lagomt tempo. Jag är jättenöjd med resultaten! 😀 -3,1kg på vågen och -2,5cm runt midjan. Det är verkligen motiverande att se resultat så snabbt. Jag mår fortfarande jättebra, är pigg och glad och i Ketos. Nu är det bara 2 veckor kvar av den snabba dieten. Den 23/12 är min sista dag med Nutriletts VLCD-diet. Sen övergår jag till viktminskning i lite långsammare tempo bra då kan jag börja ta i lite mer när jag tränar 😉  Kommer äta vanlig mat, men ersätter vissa måltider med Nutrilett  shakes, bars och soppor. Här kan man läsa lite mer om Långsiktig viktminskning: Långsiktig viktminskning – Nutrilett.

Så här ser min planering ut just nu:

  • 2-3 veckan fortsätter med att ersätta alla 5 måltider med Nutrilett, träna i lagomt tempo.
  • 3e veckan börjar planera nyttiga maträtter, söka nyttiga recept, hitta på egna recept. Skriva inköpslista och köpa färdigt Nutrilett  shakes och bars.

 

Vecka 2

Dag 8.Mån 10/12-2012

Startvikt:85kg

Vikt:81,9kg (-3,1kg)

Midja:86,5cm

Mat:5 påsar Nutrilett shakes (choklad och vanilj), en kopp svart kaffe, mycket vatten. Vitaminer.

Träning:45min Promenad.

2 svar to “Dag 8 Nutrilett vecka 2 har börjat”

  1. Emma december 21, 2012 den 00:11 #

    Vad roligt att läsa om din kamp. Ville bara tipsa dig om att du faktiskt kan göra egna bars:)

    • Livsvågen december 21, 2012 den 00:34 #

      Vad kul att du tycker det 🙂 Har du tips på nåt bra recept?

Kommentera

