Nutrilett dag 9 och jag luktar aceton

11 Dec

Jag är pigg och har överskottsenergi trots att jag har sovit väldigt lite,  varit aktiv hela dagen och även varit en sväng till gymmet. Känner mig lycklig på nåt sätt nästan euforisk.  Vaknade 2 timmar innan väckarklockan ringde på morgonen. Försökte somna om, men kunde helt enkelt inte ligga still haha. Så jag gick upp, drack Nutrilett och en kopp svart kaffe. Idag har jag märkt  att jag luktar annorlunda än jag brukar jag luktar aceton pga ketos. Men inte så farligt tror jag 😉 det var ingen som sa nåt när jag var på gymmet haha dom vågar väl inte. Tar det väldigt lugnt med träningen under dieten kör mest för att hålla igång kroppen, för att underhålla dom befintliga musklerna och för att jag tycker att det är väldigt kul. VLCD-diet och högintensiv träning går inte ihop. På gymmet  kör jag med lite lättare vikter , jag  promenerar på löpband, cyklar osv. Sen blir det lite promenader ute i det friska luften också. Min vikt står still just nu, vågen har visat 81,9kg i 3 dagar, men det ordnar sig förr eller senare 🙂

 

 

 

Dag 9. Tis 11/12

Startvikt:85kg

Vikt:81,9kg (-3,1kg)

Mat:5 påsar Nutrilett (choklad och vaniljsmak), 2 koppar svart kaffe och mycket vatten. Vitaminer.

Träning:25min Cykling, 10min Roddmaskin, 45min Styrketräning

Ett svar to “Nutrilett dag 9 och jag luktar aceton”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Dag 43 Resultat 6 veckor med Nutrilett « Livsvågen - januari 15, 2013

    […] i Ketos och jag var hur pigg som helst jag kände mig euforisk. Efter ett tag kände jag att Jag luktar aceton. Vilket man gör när man hamnar i Ketos. Jag var ändå nyfiken och ville kontrollera om jag […]

Kommentera

