Nutrilett dag 11 och Ketos fungerar fortfarande

13 Dec

Jag är fortarande väldigt pigg Nutrilett dieten och Ketos fungerar som dom ska. KUL! Är riktigt peppad att fortsätta. Idag tänkte jag vara lite extra modig och posta lite bilder som jag tagit. Det var riktigt svårt att försöka fota sig själv så det är lite dålig kvalitet, men men.Blir ändå kul att ha det som dokumentation av min viktresa 🙂 Jaha, och kärlekshandtagen sitter där dom ska hahahaa och rumpan den är mjuk och skön att sitta på 😉 Tränat har jag också idag, men i lugnt tempo som sagt. Nästa vecka har jag läkarbesök och då har jag en lista med frågor till henne gällande Ketos.

Jag 80,8kg 121213

Jag 80,8kg

 

 

 

Dag 11. Tors 13/12-2012

Startvikt:85kg

Vikt:80,8kg (-4,2kg)

Mat:5 påsar Nutrilett shakes (choklad och vaniljsmak), en kopp svart kaffe och mycket vatten. Vitaminer.

Träning:15min Cykling, 10min Gåband, 30min Styrketräning. 20min Promenad Ute.

Kommentera

