Är fortfarande i Ketos, luktar aceton och mår bra

15 Dec

Jag har ju egentligen vetat att jag är i Ketos pga.att jag luktar aceton och har väldigt mycket energi, men jag var ju bara tvungen att köpa urinstickor  från Apoteket för  att testa hur  mycket Ketoner jag har i urinen. Ketostix heter dom och här är länken till Apoteket. Ketostix  Stickorna jag köpte kostade 89kr och förpackningen innehåller 50st stickor. Det skiljer sig säkert lite i pris beroende på vilket Apotek man går till. Jag ligger på ca.1.5 vilket betyder att jag har Ketoner i urin och är i Ketos. Det visar också att jag inte har fuskat  utan kört en strikt Nutrilett VLCD-diet 😉 Börjar man fuska så hamnar man ur Ketos. Jag sköter mig och snart är jag under 80kg som är mitt första delmål. Jippii! Nu är det dags för en uppfriskande promenad det ska bli riktigt skönt.

Ketostix

3 svar to “Är fortfarande i Ketos, luktar aceton och mår bra”

  1. Jenny - 2xlblog december 15, 2012 den 15:44 #

    Härligt att det funkar så bra för dig! 🙂

    • Livsvågen december 15, 2012 den 18:19 #

      Ja hoppas att det är lika härligt hela resan 😉 mycket kan ju hända på vägen, men jag kämpar på 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Dag 43 Resultat 6 veckor med Nutrilett « Livsvågen - januari 15, 2013

    […] i Ketos. Jag var ändå nyfiken och ville kontrollera om jag verkligen var i Ketos så jag köpte Ketostix. på Apoteket. Jag besökte läkaren och ställde lite frågor till henne om Ketos och så skrev […]

Kommentera

