Nutrilett dag 12 och letar efter bra Styrketräningssidor

15 Dec

Oj vad klockan hann bli mycket såg det först nu och jag som skulle posta dagens resutat. Vågen står stilla idag den visar samma vikt som igår 80,8kg. Men snart är jag under 80kg 😉 Är fortfarande väldigt pigg och energisk. Ketos är min nya kompis.

Hittade en intressant sida om Styrketräning. Här är sidan  http://styrkeprogrammet.se/

PÅ deras sida kan du titta på  Övningar för Styrketräning alla med Video och Utförliga instruktioner Träna rätt – nå dina mål Styrkeprogrammet – över 700 övningar för styrketräning. Sen kan du läsa Kom igång med styrketräningen – Grundläggande tips | Träningsguide. och  Träna rätt – nå dina mål. På sidan finns också mycket om Kost och annat.

 

 

 

Dag.12 Fre 14/12-2012

Startvikt:85kg (121203)

Dagens vikt:80,8kg (-4,2kg)

Mat:5 påsar Nutrilett (choklad och vaniljsmak), mycket vatten. Vitaminer,

Träning:25min Cykling, 10min Roddmaskin, 60min Styrketräning

Kommentera

