Nutrilett dag 14 och bara 7 dagar kvar av pulverdieten

16 Dec

Idag har jag inte vågat träna då jag har lite ont i halsen. Vill inte riskera att en förkylning bryter ut så jag har tagit det lugnt och vilat. Nutrilett dieten fungerar utmärkt och nu väger jag exakt 80kg. Jippii! 😀 Nu kan jag bocka av mitt första delmål som var just 80kg och fortsätta till nästa delmål som är 75kg. Humöret är på topp och energin är obeskrivlig. Min kropp älskar Ketos. Hade jag inte halsont hade jag nog sprungit till stan och tillbaka och hejat på varenda förbipasserande 😉 Imorgon är det dags för veckovägning och ta midjemått för då har det gått exakt 2 veckor sen jag började Nutriletts VLCD-diet. Mycket kan hända under natten jag kanske går i sömnen och börjar hoppa hopprep och vem vet jag kanske hamnar några hekto under80kg? Senast jag var under 80kg var år 2009 alltså 3år sen. Åh jag är i sånt lyckorus idag 🙂 Vill jubla, dansa och nypa folk i kinderna. Idag älskar jag alla så lycklig är jag.

 

 

 

Dag.14 Sön 16/12-2012

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:80kg (-5kg)

Mat:5 påsar Nutrilett shakes (chokladsmak), 2 koppar svart kaffe och mycket vatten. Vitaminer.

Träning:Vilodag

6 svar to “Nutrilett dag 14 och bara 7 dagar kvar av pulverdieten”

  1. Mittnyaliv december 17, 2012 den 09:25 #

    Härligt!! Grattis!!

  2. johannalanzen december 17, 2012 den 20:56 #

    blir så glad av att läsa din blogg =) Vilken energi!!

    • Livsvågen december 17, 2012 den 21:15 #

      Tack det var väldigt roligt att höra! 🙂

  3. 2xlblog december 17, 2012 den 22:20 #

    Njut bara njut! Det sprudlar om dina inlägg 😉

    • Livsvågen december 17, 2012 den 22:29 #

      Tack vad glad jag blir att andra också blir glada 🙂

Kommentera

