Jeansprovning del 1

19 Dec

Idag gick jag runt i affärer och provade kläder för att hålla motivationen på topp och kunna fortsätta min viktresa och vägen till bättre hälsa. Passade på att ta några bilder. Jeansprovning och provning av Bustier stod på listan och så här såg det ut, kunde inte knäppa igen jeansen haha och Bustiern satt tajt och korvade sig.Det här bjuder jag på för det är helt enkelt så jag ser ut idag  165cm och 79kg, och ett BMI på 29,01 vilket betyder Övervikt. Nog fan ska jag få på mig jeansen nån vacker dag och få Bustiern att sitta perfekt 😉 Fortsättning följer…

Jeansprovning del 1

Jeansprovning del 1

Jeansprovning

8 svar to “Jeansprovning del 1”

  1. johannalanzen december 19, 2012 den 21:23 #

    You’ll get there!

    • Livsvågen december 20, 2012 den 00:57 #

      Absolut förr eller senare 🙂 Jag kämpar på!

  2. Jenny - 2xlblog december 19, 2012 den 23:45 #

    Klart du ska!!

    • Livsvågen december 20, 2012 den 00:56 #

      Jajamensan jag ska jag lovar 🙂

  3. Lotta december 20, 2012 den 09:14 #

    Det är så härligt att följa din motivation och dina bilder och verkligen se den underbara förändringen. Inte bara i bild utan även i ord! 😀

    • Livsvågen december 20, 2012 den 13:11 #

      Tack det var verkligen roligt att höra, Ja mycket händer i kroppen och knoppen just nu 🙂

      • Lotta december 20, 2012 den 13:21 #

        Tänk om man kunde mäta och se det som händer i knoppen för det är minst lika viktigt om inte viktigare som det på kroppen!

      • Livsvågen december 20, 2012 den 15:15 #

        Ja, allting startar från vårat inre- från våra tankar. Mår knoppen bra är det lättare att förändra det vi vill förända 🙂

Kommentera

