Nutrilett dag 20 och bara 1 dag kvar av pulverdieten

22 Dec

Jag har konstaterat att Ketos botar inte Pms haha och inte heller minskar det vätskeansamlingen i kroppen som uppstår en gång i månaden. Vikten står stilla just nu pga all vätska jag samlat på mig. Känner mig som en vattenballong och  skulle nån sticka mig med en nål skulle det komma ut litervis med vatten- Intresseklubben antecknar. Jag fattar inte att man kan samla på sig vätska nu under VLCD dieten också, det måste ha med hormoner att göra. Förut trodde jag det berodde på all salt mat man åt, men nej det är nog endast hormoner. Skulle inte vara förvånad om jag hade gått ner 2-3kg tills på måndag. Det återstår att se. Fingrarna är som prinskorvar och huden stramar, inte ens på Gymmet svettades jag ut vätskan jag drack och drack, men ingenting kom ut. Träningen gick bra jag Cyklande och gick på Gåband det var lagomt idag. Jag har också handlat färdigt till nästa vecka så jag har skåpet fullt med Nutrilett bars, smoothies och nyttig mat. Jag håller på och skriver nästa veckas Kostschema och planerar hur min Träning ska se ut 🙂 Kul! Jag är motiverad och fokuserad och kämpar på. Angående vätska i kroppen blev jag påmind om en grej. En gång för länge sen när jag testade Viktväktarna gick jag ner 4,2kg  på en helg (det är vägning en gång i veckan, men jag gick ner kilona på en helg och behöll vikten till vägningen) och det var endast vätska. Helt galet! Jag fick en Guldstjärna på en gång. Dom trodde det var fel på vågen så jag fick ställa mig på den flera gånger, men den fungerade. Nu ska jag titta på lite TV och snart är det sovdags så man orkar ut och motionera imorgon.

 

 

 

Dag:20 Lör 22/12-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:78,8kg (-6,2kg)

Mat:5 Nutrilett shakes (chokladsmak), 2 koppar svart kaffe och mycket vatten. Vitaminer.

Träning:30min Cykling, 20min Gåband.

Kommentera

