Nutrilett dag 21 sista dagen med VLCD dieten

23 Dec

Idag är sista dagen med pulverdieten Nutrilett VLCD nu har jag ätit dieten i exakt 3 veckor. Från och med imorgon kommer jag öka mitt kaloriantal jag kommer äta vanlig nyttig middag och resten av måltiderna (frukost, mellanmål, lunch, mellanmål) byter jag ut mot Nutrilett smoothies, bars och shakes. Dagar jag tränar väldigt intensivt kommer jag ta extra kosttillskott och dagar jag inte tränar alls håller jag kaloriantalet på mindre nivå det borde väl fungera för att gå ner ca 1kg/vecka. Julmaten för mig kommer troligtvis bestå av lax, ägg, potatis, lite sill och sallad nånting åt det hållet. Vikten har minskat med 400gr efter att ha stilla i några dagar. Imorgon blir det vägning och mätning av midjemått och då kommer jag få reda på exakta siffror på hur mycket jag har gått ner i kg och i cm efter 21 dagars VLCD. Jag har sovit jättelite, men känner mig väldigt pigg och har överskottsenergi. Nu är det kvalitetstid med mig själv- tända ljus och ligga under täcket och kolla på film är inte helt fel 🙂

Ljus

 

 

 

Dag:21 Sön 23/12-2012

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:78,4kg (-6,6kg)

Mat:5 Nutrilett shakes (chokladsmak), 2 koppar svart kaffe och mycket vatten. Vitaminer.

Träning:40min Promenad Ute

Kommentera

