Dag 26 Filmkväll

29 Dec

Ikväll har det varit Filmkväll har kollat två filmer efter varandra 🙂 annars har jag inte gjort så mycket har bara varit hemma och tagit det lugnt det behövs ibland. En riktig pyssla om sig själv dag så att kroppen kan gå ner i varv det är bra med avslappning. Har varit på en liten Powerwalk på 45min, men sen har det mest varit soffan och filmtittande (inga tilltugg till filmen, men jag tog en shake innan middagen) 🙂 Vikten står stilla just nu vågen visar 78kg fortfarande snart börjar den säkert röra sig åt nåt håll. Imorgon ska jag till Gymmet på morgonen och träna lite, sen ska jag handla lite sena julklappar till kompisars barn. Ska försöka hinna träffa en kompis som är på besök i Stockholm det var länge sen vi sågs det ska bli roligt. Nu är jag riktigt sömnig och ska nog gå och sova så jag orkar gå upp på morgonen.

 

 

 

Dag.26 Fre 28/12-2012

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:78kg (-7kg)

Mat:Frukost Nutrilett Smoothie 210, Mellanmål Nutrilett Smoothie 210kcal, Lunch Nutrilett Bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett Shake 112kcal, Middag:Texmex Soppa 331kcal. Totalt:1079kcal

Träning:45min Powerwalk

4 svar to “Dag 26 Filmkväll”

  1. Jenny - 2xlblog december 29, 2012 den 16:58 #

    Låter härligt att ara mysa. Man måste hinna med det också 🙂

    • Livsvågen december 29, 2012 den 19:50 #

      Absolut det att viktigt att mysa och ta hand om sig själv 😉

  2. Cattisattis december 29, 2012 den 17:09 #

    Tjenare..
    Såg att du kommenterade min blogg.
    Tack för besöket.

    Jag började faktiskt med shakes idag.. men åt just tacos (köttfärs o grönsaker) till middag nu..
    Men tänkte köra stenhårt imorgon framåt.

    Det blir tufft med nutriletten när man kör Crossfit varje dag då det innebär en massa tungt arbete rent fysiskt och återhämningstiden blir ju knasigt.. Men när jag ändå har en ”lugn” träningsvecka tänkte jag sätta fart med shaksen..

    Ske se hur länge jag pallar utan crossfit 😀

    • Livsvågen december 29, 2012 den 19:49 #

      Vad duktig du är! Det kommer gå jättebra har man bara bestämt sig så 🙂 Ja passa på att ta shakes när det är lugnare träningsvecka. Vad kul det låter med Crossfit det har jag också lust att testa 🙂

Kommentera

