Dag 29 Resultat 4 veckor med Nutrilett

31 Dec

Fortsätter vara glad och lycklig, idag var det veckomätning av midjan och jajamensan jag har minskat 3cm i midjemått sen förra veckan. Vilken lycka! Kilona har inte minskat tvärtom jag ligger på +0,3kg sen förra veckan, men vad gör det när midjemåttet har minskat 😉 Jag hade inte förväntat mig att jag skulle ha minskat någonstans den här veckan varken i kg eller cm nu när jag börjat blanda in vanlig mat, man ökar i vikt då vilket jag också gjort, men +0,3kg är ingenting. Totalt har jag minskat 9cm runt midjan på 4 veckor det är inte dåligt det är jättebra och nu ligger vikten på 77,9kg så -7,1kg fortfarande. Träningen måste ha hjälpt till med att minska antalet cm. Är jätteglad och taggad att fortsätta min Viktresa och Vägen till Bättre Hälsa. Känner på mig att 2013 blir ett bra år det blir mitt år 🙂

Gott Nytt År!

 

 

Dag.29 Mån 31/12-2012

Resultat efter 4 veckor

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:77,9kg (-7,1kg)

BMI start:31,22

BMI:28,66 (-2,56)

Midja start 89cm (121203)

Midja:80cm (-9cm)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett Bar 216kcal, Middag, Pastasallad med Räkor 342kcal. Totalt:1194kcal.

Träning:25min Cykling, 20min Gåband, 40min Styrketräning.

4 svar to “Dag 29 Resultat 4 veckor med Nutrilett”

  1. LizasGastricbypass januari 1, 2013 den 15:15 #

    Va härligt! Mat = vätska så vad gör väl 0,3 kg upp när midjan minskar! Härlig fortsättning på det nya året hoppas vi nu då!

    • Livsvågen januari 1, 2013 den 15:31 #

      Exakt det är bara vätska så det gör inget 🙂 God fortsättning!

  2. emma-isabella januari 1, 2013 den 22:57 #

    Hej.
    Hakade in här 🙂
    Allt bra med dig?
    God fortsättning.. 🙂
    Imorn startar jag min viktresa.. hejja gärna på mig 🙂

    kramkram

    ps. nu ska ja läsa lite i din blogg 🙂

    • Livsvågen januari 1, 2013 den 23:41 #

      Hej! Vad trevligt att du tittade in här. Absolut! ska kika in hos dig 🙂 Spännande! Vill önska dig all Lycka Till med din viktresa. Det kommer gå så bra! 🙂 Kram

Kommentera

