Dag 31 Hemmaträning och lite nya bilder

2 Jan

Idag har det varit mera packning, rensning och städning. Igår köpte jag tidningen MåBra och det följde med en cd skiva för hemmaträning ville självklart testa den. Träningen är endast 20min lång, men jag hann bli svettig haha har så dålig kondition fortfarande eller ska jag kanske skylla på värmen här hemma 😉 host host nejdå det är bara min kondition, men snart ska den bli bättre. Som sagt all träning är bättre än ingen träning alls. Fick dock nackspärr när jag gjorde en övning, men jag får skylla mig själv klantig som jag är. Jag såg inte hur dom gjorde så jag var tvungen att vinkla dataskärmen mitt i en övning och jag råkade sträcka ut min arm lite för mycket ajaj. Så går det när man försöker leka yngre och smidigare än man. Nu har jag värmekudden på nacken så det släpper nog snart. Passade på att ta lite nya bilder annars kommer jag bara glömma bort det mitt i flytten 🙂 Med tidningen följde en massa goda recept som jag ska testa nån dag.

Hälsotidning

Hälsotidning

Jag 77,4kg 130102

Jag 77,4kg

Jag 77,4kg 130102

Dag.31 Ons 2/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:77,4kg (-7,6kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett shake 112kcal, Lunch Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Middag Kyckling i currysås med ris och sallad 436kcal. Totalt:1184kcal

Träning:20min Hemmaträning (MåBra tidningens cd skiva)

8 svar to “Dag 31 Hemmaträning och lite nya bilder”

  1. emmelethin januari 3, 2013 den 07:51 #

    Jag hejar på!! Och nu blev jag sugen på att köpa Må Bra, det var länge sedan jag köpte den tidningen 🙂
    Ha en fin dag!

    • Livsvågen januari 3, 2013 den 10:06 #

      Vad snällt det behövs lite hejande ibland 🙂 Var försiktig när du utövar jympaövningen bara så det inte går som för mig haha. Kram

  2. johannalanzen januari 3, 2013 den 10:22 #

    Wow! Skitbra jobb ju 🙂

  3. vickydawn januari 3, 2013 den 11:21 #

    Keep it up 🙂 Bra jobbat!

    • Livsvågen januari 3, 2013 den 17:34 #

      Tack! Har lång väg kvar, men jag kämpar och kämpar 🙂

  4. Mittnyaliv januari 3, 2013 den 23:02 #

    Coolt att kunna se att det verkligen händer saker 🙂

    • Livsvågen januari 4, 2013 den 14:35 #

      Ja, man har ju lite svårt att se nån förändring när man tittar sig själv i spegeln, men jag känner det på kläderna och kan se lite skillnad på bilderna 🙂

Kommentera

