Dag 33 Feber,drömmar och vaniljte

5 Jan

Imorse när jag vaknade hade jag så ont i halsen så jag knappt kunde svälja trodde det skulle gå över, men nej nu har jag blivit sjuk har fått feber och muskelvärk också 😦 Har inte rört mig många meter idag några steg mellan sängen, toan och köket. Lite trist att bli sjuk just nu när jag har som mest att göra skulle behöva fortsätta med packningen, men får avvakta med det. Ska inte göra nånting ansträngande under hela helgen bara ligga i sängen eller soffan och kolla på film och kurera mig själv. Tur att jag hade soppa kvar från igår så det var bara att värma i micron. Jag har sovit nästan hela dagen och drömt om katter och hundar som ville sova bredvid mig. Det kändes nästan verkligt en spinnande katt som knuffades och ville lägga sig tillrätta bredvid min arm hon försökte väcka mig ur min dröm, sen kom en stor snäll hund som hoppade upp i sängen och ville sova bakom min rygg. Jag är lite rädd för stora hundar, men i drömmen kände jag mig varm, trygg och lycklig. Jag kommer nästan alltid ihåg mina drömmar och när jag är sjuk så drömmer jag flera drömmar i rad. Nu dricker jag lite Lipton vaniljte och sen är det sovdags känner mig helt slut.

Vaniljte

 

 

 

Dag.33 Fre 4/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:77,1kg (-7,9kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål, Nutrilett bar 216kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål, Nutrilett shake 112kcal, Middag Fisksoppa+knäckebröd med skinka 385kcal. Totalt:1133kcal

Träning:Vilodag

4 svar to “Dag 33 Feber,drömmar och vaniljte”

  1. Emma januari 5, 2013 den 16:15 #

    Får jag skriva om dig på bloggen?

    • Livsvågen januari 5, 2013 den 17:14 #

      Ja det får du självklart göra 🙂

  2. motennydag januari 6, 2013 den 17:17 #

    Hej
    Jag kommer hit via Emmas blogg och att hon skrev om dig där 🙂
    Har läst en stund och blivit inspirerad, skulle börjat med slanka den 1/1 men blev sjuk och opererad så nu väntar jag på klartecken att få börja de närmaste dagarna sägs det 🙂

    Är det jobbigt?

    • Livsvågen januari 6, 2013 den 22:05 #

      Hej! Vad kul att du hittade hit och verkligen roligt om jag kan inspirera 🙂 Det glädjer mig! Jag har ju kört med Nutrilett hela tiden först VLCD endast shakes i 3 veckor det gick jättebra över förväntan du har säkert läst lite av dom inläggen hur jag mådde under dom 3 veckorna, vilken resultat jag fick osv. Nu äter jag Nutrilett 4gr/dag och sen vanlig middag. Fungerar toppen! Jag önskar dig lycka till! 🙂

Kommentera

