Dag 35 Känner mig som Agda mellan 90 och döden

6 Jan

Japp, idag känner jag mig verkligen som Agda mellan 90 och döden vet inte när jag var så här sjuk senast. Jag har sovit nästan hela dagen för det sägs ju att sömn är den bästa medicinen när man är dålig. Brukar sällan få feber när jag blir förkyld, men nu har jag blivit besegrad av nån elak förkylning. Jag har fortfarande feber och halsont och ligger i sängen och känner mig som en gammal tant. Tur att jag vet att det här är bara tillfälligt och att det går över snart brukar inte hålla på och gnälla för minsta lilla, men idag tycker jag faktiskt synd om mig själv jag är ju helt ensam hemma och ingen som tar hand om mig snyft. Ibland skulle det vara skönt att bli ompysslad ha någon som hämtar te och alvedon åt en och frågar om man behöver någonting och springer till affären och handlar 🙂 Nu ser jag till att ha det mesta jag behöver i sovrummet febertermometer, alvedon, vatten, smoothies, tidningar och datorn såklart. Idag har jag inte orkat ställa mig vid spisen och laga mat så jag har ätit Nutrilett smoothies och bars hela dagen känns tryggt att få i sig alla näringsämnen, har också tagit extra vitaminer, druckit mycket vatten och lite te för halsen.

Var inne på SATS hemsida och blev lite sugen på att börja där när jag flyttat till Stockholm kanske dom kan hjälpa mig att bli 35år igen 😉 Just nu har dom ett erbjudande som gäller fram till 31/1-2013- Kom i form på 8 veckor eller få pengarna tillbaka. Då måste man bli medlem där. Det heter SATS You™ – Ett 8 veckors skräddarsytt träningsprogram, speciellt anpassat för dina mål, din erfarenhet och dina behov. Din egen personliga tränare och Skräddarsydd digital uppföljning via nätet och mobilen Här.kan du läsa mer om det.

Godaste Nutrilett Smoothie mums!

Nutrilett smoothie

 

 

 

Dag.35 Sön 6/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:76,9kg (-8,1kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Middag Nutrilett smoothie 210kcal. Totalt:1062kcal

Träning:Vilodag

14 svar to “Dag 35 Känner mig som Agda mellan 90 och döden”

  1. Mittnyaliv januari 6, 2013 den 23:20 #

    Under 77 🙂

    • Livsvågen januari 6, 2013 den 23:44 #

      Japp, igår hamnade jag under 77 😉 det var kul

  2. lindajsson januari 7, 2013 den 08:30 #

    Den där smoothien är så god. Nutrilett är duktig med sina färdiga drinkar. 🙂
    Grattis till siffran under heltal 🙂

    • Livsvågen januari 7, 2013 den 08:44 #

      Tack! 🙂 Ja den är jättegod jag gillar mest den här och även dom andra med frukt- och bärsmak. Mums!

  3. Madde januari 7, 2013 den 15:00 #

    Krya på dig.

  4. motennydag januari 7, 2013 den 16:12 #

    Grattis till minuser 🙂

    Orkar du träna när du kör vlcd?

    • Livsvågen januari 7, 2013 den 20:02 #

      Tack! Nu är det inte vlcd jag kör längre (det var mina 3 första veckor) nu är det lcd vilket innebär mer kalorier än vlcd 🙂 jag orkar träna, men bara när jag är frisk hehe, men det blir jag snart 🙂

  5. 2xlblog januari 7, 2013 den 19:18 #

    Men du ! Det var ju toppen:) Grattis trots att du känner dig vissen…

  6. emmelethin januari 7, 2013 den 19:23 #

    Usch vad jobbigt…
    Krya på dig!

  7. Joline januari 7, 2013 den 21:17 #

    Uscha! Inte roligt och vara sjuk och jag förstår vad du menar, när man blir sjuk vill man verkligen att någon ska pyssla om en!! Hoppas du är på bättringsvägen snart!

Kommentera

