Dag 36 Fem veckor med Nutrilett

7 Jan

Idag har det gått exakt 5 veckor sen jag började med Nutrilett tiden har gått supersnabbt och vad skönt det har varit att blogga och skriva av sig om allt möjligt vikten, träningen, tankar och funderingar. Har ju fått några underbara läsare också är jätteglad verkligen kul att folk vill följa min viktresa och läsa det jag skriver känner mig lite rörd. Tack allihopa för alla peppningar och fina ord ni skriver till mig det glädjer mig verkligen 🙂 Jag följer ju själv några bloggar, men ska skriva lite mer om det en annan dag.

Idag känner jag mig lite bättre febern har börjat sjunka och jag har inte lika ont i halsen längre skönt! Jag gjorde som igår en hel Nutrilett dag med bars, och smoothies. Snart är jag på benen igen och kan ta tag i saker och ting. Prio ett just nu är att packa klart allt som ska med flytten och börja flyttstäda lite smått tänkte ta och skura badrummen, tak, golv, väggar, armaturer, lister det blir inte lika mycket att städa sen när alla möbler och flyttkartonger är ute det går lite snabbare då slipper jag grovstädningen om jag gör det klart nu. Tur att jag gillar att städa, jag har alltid tycks att städning och att diska för hand är avkopplande vissa har kallat mig galen haha. Brukar inte använda diskmaskinen så ofta diskar hellre för hand. Städa är ju bra på många sätt och man förbränner en hel del kalorier på köpet bra vardagsmotion.

Enligt iform.se förbränner jag 258kcal vid 30min städning det var inte illa. Jag avrundade min vikt till 76kg. Här. kommer du till sidan och kan räkna ut hur mycket du förbränner vid olika aktiviteter.

Annars har det varit veckovägning och mätning idag och jag har gått ner totalt 8,4kg på 5veckor och minskat 10,5cm runt midjan och det var inte illa det heller 😉 Är skitglad över resultaten! Mitt mål är ju att gå ner ca 1kg i veckan.

 

Nutrilett resultat vecka 5

 

 

 

 

Dag.36 Mån 7/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:76,6kg (-8,4kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Middag Nutrilett smoothie 210kcal. Totalt:1062kcal

Träning:Vilodag

14 svar to “Dag 36 Fem veckor med Nutrilett”

  1. LizasGastricbypass januari 8, 2013 den 00:28 #

    Jag vet inte om jag frågat men vad vill du väga? Vad är målet?

    • Livsvågen januari 8, 2013 den 00:31 #

      Jag vill väga 55 det är en vikt jag trivs med 🙂

  2. lindajsson januari 8, 2013 den 10:17 #

    Härligt! Grattis!

  3. Maria januari 8, 2013 den 12:31 #

    Du är så duktig!

    • Livsvågen januari 8, 2013 den 12:38 #

      Tack så mycket! Vad lustigt jag skrev precis kommentar i din blogg och tycker att du är så duktig 🙂 Telepati?

  4. Emma januari 8, 2013 den 13:48 #

    Enormt grattis. Gud vad du kämpar bra! Hejar massor:)

  5. emma-isabella januari 8, 2013 den 14:43 #

    WOW!
    Vilka resultat! Du ska absolut vara nöjd och stolt!
    🙂

  6. Viktkamp januari 8, 2013 den 16:47 #

    Tack för sidan för kcal-mätning =)

    • Livsvågen januari 8, 2013 den 20:24 #

      Visst är det en bra sida det finns mycket intressant läsning där och flera tester också om man är intresserad 😉

  7. smulgubben januari 8, 2013 den 17:49 #

    Verkligen superb ra resultat:-)
    Grattis!

Kommentera

