Dag 38 Jag är frisk

10 Jan

Ja äntligen är jag frisk och feberfri 🙂 Har packat med sån fart idag så jag hann klart med hela vardagsrummet och halva köket och jag behövde inte ens gå och vila som igår. Jäklar jag fixar ju det här kommer vara klar med allting i god tid innan flytten skönt då hinner jag börja flyttstäda snart. Yes! Är så glad så jag har börjat planera min kommande träning för några månader framåt och skrivit ner mål, delmål och belöningar också några månader framåt haha. Ja, men jag behövde en paus från att packa och då passade jag på 😉 Har en sån klar bild i huvudet hur jag vill ha det och hur jag ska nå dit ingenting får stoppa mig. Jag har BESTÄMT MIG för länge sen, jag VILL verkligen och jag SKA nå mina mål. Sen kan inte jag styra över livet och saker som kan hända på vägen, men om allting går som jag planerat och vill så kommer jag att kämpa för att nå dit jag vill och shit vad jag ska få kämpa, men det är det värt. Ska lägga upp mina Viktmål, Delmål och Belöningar samt Träningsmål här lite senare. Jag borde fixa lite mer här på sidan också lite nya sidor och kategorier, men det kommer så småningom nu är inte jag nån webbdesigner och kan verkligen inte nånting om HTML och konstiga koder hit och dit, men snart så haha nejdå ska bara försöka göra det lite enklare att hitta på sidan det kommer ju bli x antal inlägg här, men en sak i taget det blir bäst så.

 

 

 

Dag.38 Ons 9/1-2012

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:77,6kg (-8,4kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål, Nutrilett bar 216kcal, Lunch Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Middag Kycklinggryta med ris och grönsaker 345kcal. Totalt:1197kcal

Träning:Vilodag

4 svar to “Dag 38 Jag är frisk”

  1. EllinorO januari 10, 2013 den 08:37 #

    Heja dig! Klart du kommer klara det!

    • Livsvågen januari 10, 2013 den 18:55 #

      Tack! Jag ska göra mitt bästa 🙂

  2. Jenny - 2xlblog januari 10, 2013 den 22:08 #

    Super ! Håller på dig!:)

Kommentera

