Dag 40 Höll på att missa Fat and back

12 Jan

Idag fick det bli en Powerwalk på 1 timme och sen körde  jag Hemmaträning i 20 minuter 🙂 alltid nåt! jag blev svettig så det måste ha hjälpt. Imorgon ska jag försöka komma upp i skaplig tid och gå ut och promenera lite jag är inte särskilt morgonpigg och när det är helg är det skönt att inte behöva stressa upp på morgonen. Så kl:6 tänker jag inte gå upp det är alldeles för tidigt jag vaknar när jag vaknar. Ska bli kul att för en gångs skull få se lite dagsljus jag har ju tagit mina promenader på kvällarna. Nu ska jag kolla på ett program på Kanal 5 Play för jag verkar vara den enda som har missat sändningen på TV? Programmet heter  Fat and back  Det handlar om en personlig tränare och underklädesmodell som vill hjälpa överviktiga människor att gå ner i vikt. För att kunna se saker ur sina kunders perpektiv  och för att förstå dom psykologiska och fysiska effekterna fetma innebär så bestämmer han sig för att först gå upp 40kg och sen sätter han  igång med sin viktminskning. Ska bli jätteintressant att kolla på programmet. Tack  Johanna  för att du skrev om det på din blogg förut annars hade jag säkert missat det precis som allt annat jag har missat sista tiden. 😉 Förresten så har Johanna har gått ner i vikt över 25kg starkt jobbat! Hon är en aktiv tjej som joggar,  tränar på gym och spelar badminton. 🙂

 

 

 

Dag.40 Fre 11/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:76,1kg (-8,9kg)

Mat:Frukost Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett shake 112kcal, Lunch Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Middag Fläskfilé med potatis, grönpepparsås och sallad 410kcal. Totalt:1164kcal

Träning:1tim Powerwalk, 20min Hemmaträning

6 svar to “Dag 40 Höll på att missa Fat and back”

  1. lindajsson januari 12, 2013 den 14:06 #

    Har du testat att bland vaniljshaken med vanligt svart kaffe? Jag tycker det är s.k.i.t. gott. Jag har inte testat med Nutriletts vanilj så kanske det inte är samma men Testa. Jag tänkte testa nästa gång jag behöver shakes till frukost. 🙂

    • Livsvågen januari 12, 2013 den 14:19 #

      Åh tack för tipset! måste testa 🙂

  2. Jenny januari 12, 2013 den 22:03 #

    Vilken massa bra träning! Berätta om programmet när du kolat på det!

  3. LizasGastricbypass januari 13, 2013 den 08:25 #

    åh! Det programmet lät intressant! Måste se!! 😀

Kommentera

