För mycket eller för litet hull

15 Jan

Håller på och rensar det sista innan flytten och jag hittade en bok som heter- HUSMODERNS HEMKURER OCH GODA RÅD utarbetade av Kerstin Wenström (B Wahlströms Förlagstryckeri – Stockholm 1937) Måste bara dela med mig 😉

 

Husmoderns hemkurer och råd

Lite tips och råd om man har för mycket eller för litet hull.

För mycket eller för litet hull

Det är stor skillnad på kvinnors och mäns kroppsliga förändringar vid fetma 😉

Kvinnokroppen och fetma

Har ingen vagn eller automobil, men en cykel äger jag. Och jag som tänkte börja träna spinning snart. Ska fundera på det där med simning också -Jag, dom magra och dom nervösa vilket gäng!

Cykling

Men jag som gillar att ”dra mig” på morgonen. Nej nej skärpning nu det är Absolut förbjudet!

Ingen vila

Sammandragande kräm till t.ex feta kinder och haka, hm det skulle nog behövas till andra kroppsdelar.

Sammandragande kräm

2 svar to “För mycket eller för litet hull”

  1. lindajsson januari 15, 2013 den 19:52 #

    haha, riktigt festligt ju!

Kommentera

