Dag 44 Migrän som spökar

16 Jan

Har så jäkla ont i huvudet det är migrän på gång 😦 Inget att göra bara gå och lägga sig i ett mörkt rum med hörselproppar och hoppas det är bättre imorgon. Har sprungit runt på ärenden idag och nu är alla flyttkartonger klara så det är bara städningen kvar 🙂 Vikten är samma som igår 75,3 kg haha jag är så trött så jag skrev 57,3kg tre gånger i rad ser ju knappt texten det är lite för ljust för mina ögon just nu. Det hade varit nåt en viktminskning på 18kg på en dag, men så enkelt ska det inte vara man måste ju jobba lite för att gå ner i vikt. Det tar mer på krafterna att flytta än man tror, men snart är det över och då kan jag och min dotter äntligen få landa på det nya stället ska bli så skönt! Jag ska aldrig mer flytta! säger jag nu ja, men okej jag ska inte flytta dom närmaste åren. På fredag får jag tillträde till lägenheten skitkul! och när jag har flyttat kommer det bli besök till IKEA. och andra möbelaffärer behöver en del nya möbler soffa, garderob, köksmöbler, mattor ja lite all möjligt. Roligt att få börja inreda och dekorera i sitt nya hem 🙂 Ja och så behöver jag mer blommor och växter, men det kan jag köpa billigt från jobbet 🙂 Längtar tills jag får vara kreativ hemma och fixa med inredning och blommor och längtar fortfarande tills jag kommer igång med träningen på allvar. Nu måste jag sova God Natt!

 

 

 

Dag:44 Tis 15/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:75,3 (-9,7kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett shake 112kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Middag:Tonfisksallad 330kcal, Varma bär med kesella 120kcal. Totalt:1198kcal

Träning:1tim Powerwalk

2 svar to “Dag 44 Migrän som spökar”

  1. Madde januari 16, 2013 den 10:31 #

    Krya på dig, hoppas migränen försvinner.

    • Livsvågen januari 16, 2013 den 22:23 #

      Tack! Huvudet känns lite bättre nu 🙂

Kommentera

