Dag 49 minst 1000 knäböjningar idag

20 Jan

Nu är jag helt slut har varit uppe sen klockan 04:45 flyttstädat, tagit ner alla gardiner, frostat av frysen, torkat av skåpen, städat köket, skruvat isär en dubbelsäng, en enkelsäng och några andra möbler helt själv med en skruvmejsel gick hur bra som helst 😉 Då gäller det bara att montera ihop det också i den nya lägenheten hahah. Äsch kommer gå hur bra som helst jag har fått bättre tålamod har jag märkt eller så har jag stabilt blodsocker nu för tiden 😉 Jag kommer ha träningsvärk imorgon jag har gjort minst 1000 knäböjningar idag, gått i trappor x antal gånger, promenerat fram och tillbaka till soprummet, städat i flera timmar jag kommer inte ens ihåg när jag tog en paus sist. Nej nu måste jag sova så jag orkar gå upp klockan 5 och packa ner täcken, kuddar, ta ner alla lampor och  flytta härifrån. Vikten står på samma som igår 74,6kg imorgon är det veckovägning och ta midjemått hoppas jag hittar måttbandet bara…Spännande nästa gång bloggar jag från min nya lägenhet.

 

 

 

 

 

Dag.49 Sön 20/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:74,6kg (-10,4kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Middag:Spaghetti med köttfärssås, sallad 340kcal. Totalt:1192kcal

Träning:Ingen träning bara en massa städning

6 svar to “Dag 49 minst 1000 knäböjningar idag”

  1. Emma januari 21, 2013 den 09:33 #

    Spännande:)

    Bra jobbat med knäböj

    • Livsvågen januari 21, 2013 den 23:12 #

      Tack, har lite träningsvärk, men kommer ha ännu mer träningsvärk imorgon har flyttat hela dagen och gått så många trappsteg så jag har tappat räkningen kommer nog inte kunna gå imorgon 😉

  2. Mian januari 21, 2013 den 18:13 #

    App app app städning är också träning 🙂
    Kör försiktigt på vägarna när ni beger er

    • Livsvågen januari 21, 2013 den 23:14 #

      Tack snälla! städning är jättebra träning 🙂 Flyttgubbarna var duktiga på att köra bil så det kändes tryggt 🙂

  3. Tjockiscatten januari 21, 2013 den 20:45 #

    Gött jobbat! 🙂 Jag har lagt till dig i min länklista, jag hoppas att det är okej. Vill du att jag tar bort den är det bara att hojta. 😀

    • Livsvågen januari 21, 2013 den 23:16 #

      Tack! 🙂 du kan absolut ha mig på din länklista 🙂

Kommentera

