Dag 51 Träningsvärk

22 Jan

Jajamensan, fick träningsvärk till slut 🙂 Härligt! Idag har jag och min dotter varit ute på promenad för att lära känna området lite bättre och för att kolla varifrån bussar åker osv. Vilket underbart väder vi haft idag det var en riktigt skön och uppfriskande promenad med min fina älskade dotter. Vi handlade också på vägen hem och väl hemma gjorde vi lite pastasallad med tonfisk till middag för det var det vi var sugna på ikväll. Mysig dag helt enkelt med en som man älskar mest av allt. Ikväll är jag riktigt trött i både kropp och knopp och då måste man passa på att lägga sig i tid och dejta John Blund. God natt! 🙂

 

 

 

Dag.51 Tis 22/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:74,1kg (-10,9kg)

Mat:Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål, Nutrilett bar 216kcal, Middag:Pastasallad med tonfisk 310kcal. Totalt:1162kcal

Träning:30min Promenad

5 svar to “Dag 51 Träningsvärk”

  1. Emma januari 23, 2013 den 12:12 #

    Hihi. Då vet man att man har varit duktig:)

  2. carusasviktblogg januari 23, 2013 den 19:54 #

    Duktigt du är! Grattis ♥
    Förresten va´kul med en tjej som ”reder sig själv” 😀
    Skönt att kunna klara av saker själv hemma, man måste faktiskt inte vara beroende av en man…..

    • Livsvågen januari 23, 2013 den 20:03 #

      Tack snälla! Hehe javisst ”Kan själv vettu” 😉 inte behöver man en man för att fixa saker hemma ska jag nån gång skaffa man kan han få hålla i verktygen åt mig. Och det är en stor ära att få göra det haha annars kan han väl få damma och åka och handla och sånt, men då får han fasiken se till att ha bil och körkort för det har inte jag 🙂

      • carusasviktblogg januari 24, 2013 den 20:34 #

        He he…. 😀

Kommentera

