Dag 55 Lördag

26 Jan

Ligger under täcket, dricker vaniljte och kollar på Bridget Jones dagbok har sett filmen några gånger, men jag tycker fortfarande den är rolig. 🙂 Idag har jag inte orkat göra nånting jag har feber  igen det här är väl typ 3dje gången nu på en månad så jag måste till läkaren på måndag och kolla vad det kan vara för så här ofta brukar jag inte vara sjuk inte ens 3 gånger per år. Jag är andfådd och har muskelvärk i hela kroppen, men det är nog ingen fara. Min killkompis ringde mig för en stund sedan för att försöka få mig lite piggare, men det lyckades inte så bra han var mer trött än jag så han höll på att somna när vi pratade haha.

 

 

 

 

Dag.55 Lör 26/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:74,2kg (-10,8kg)

Mat:Frukost Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar, Middag Fläskfilé, sås och ris, sallad. Totalt:1192kcal

Träning:Ingen träning sjuk

6 svar to “Dag 55 Lördag”

  1. LizasGastricbypass januari 27, 2013 den 00:27 #

    Hoppas du får krya på dig!

  2. lindajsson januari 27, 2013 den 17:54 #

    Usch, jag har hört av flera att de varit förkylda om vartannat sen i julas. Kanske det är så årets flunsa framträder. Hoppas du kryar på dig snabbt!

    • Livsvågen januari 27, 2013 den 19:42 #

      Usch och fy hoppas verkligen jag blir frisk snart. Tack! 🙂

  3. Minendie januari 27, 2013 den 18:24 #

    Bridget Jones är en mysig film,precis lagom när man är sjuk. Krya på dig!

Kommentera

