Dag 56 Kämpar på med förkylningen

27 Jan

Imorgon blir det besök till läkaren för att ta lite prover så får jag se vad det kan vara som spökar i kroppen. Lite tröttsamt att vara förkyld hela tiden vill ju börja träna, men snart så 🙂

Har varit sängliggande nästan hela dagen, gjorde ett försök att att gå ner till förrådet med 2 kartonger min tröja var genomsvettig när jag kom upp och jag var andfådd så det var bara att ge upp och gå och lägga sig igen ska bli skönt att få svar imorgon på vad det kan vara.

Annars har jag roat mig med att göra en massa tester. på iform.se och sen har jag kollat på filmer och sovit.

Åh, en sak som gjorde mig väldigt glad idag är att jag ska bli faster 🙂 jättekul!

 

 

 

 

 

Dag.56 Sön 27/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:74,1kg (-10,9kg)

Mat:Frukost Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål, Nutrilett bar 216kcal, Middag:Köttfärssoppa och lite sallad 340kcal. Totalt:1192kcal

Träning:Ingen träning sjuk

4 svar to “Dag 56 Kämpar på med förkylningen”

  1. Emma januari 28, 2013 den 08:20 #

    Hoppas de hittar vad som är fel.

    Grattis till den kommande faster rollen:):):)

  2. johannalanzen januari 28, 2013 den 22:00 #

    hoppas verkligen att du får bli frisk snart! kan tänka mig att de kliar i benen!!

    • Livsvågen januari 28, 2013 den 23:26 #

      Ja! Det är tröttsamt att vara sjuk, men snart så 😉

Kommentera

