Dag 58 Piggare

30 Jan

Försöker få lite ordning i min nya lägenheten har en del kartonger kvar som jag inte hunnit packa upp, men jag stressar mig inte för det. Viktigaste är väl att man har sovplats och ett tak över huvudet 🙂

Jag känner mig piggare förkylningen håller på och släpper är feberfri och bara lite snorig.

Den här helgen vill jag hitta på nånting kul, har saknat mina vänner i Stockholm och är trött på att vara hemma och vara sjuk hela tiden. Ska försöka träffa en vän på fredag och en annan på lördag är ju barnfri helg också, tänkte vi skulle åka till stan och hitta på nåt kul.

Imorgon blir det besök till SATS för att köpa träningskort och så sätter jag igång ordentligt med träningen nästa vecka.

Vågen visar -100gram idag alltid nåt 🙂

 

 

 

 

Dag.58 Tis 29/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:73,8kg (-11,2kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Middag:Kycklinggryta 335kcal. Totalt:1187kcal

Träning:Ingen träning

 

2 svar to “Dag 58 Piggare”

  1. Maria januari 30, 2013 den 22:39 #

    Härligt att du mår bättre! Hoppas att ni får trevligt när ni ses och att du kommer igång med träningen på ett bra sätt! 🙂

Kommentera

