Dag 60 köpt SATS medlemskort och bokat 10 pass

31 Jan

Såja, nu har jag belönat mig själv och köpt SATS medlemskort vilket jag skulle göra när jag hamnat under 75kg 😉

Jag frågade i receptionen hur det fungerar med väntelistan? Finns det en chans att man kan träna på dom klasser man vill när 30-40 personer eller mer står i väntelistan till passen? Har ju ingen lust att betala mycket pengar varje månad för att sen stå där utan att kunna träna i dom klasser jag vill. Tjejen i receptionen sa att väldigt många avbokar i sista stund och när passet ska köras så är det inte fullt. Så dom brukar rekommendera att man åker till gymmet och väntar och så får man sin plats ändå. Jag valde ändå att köpa kort på två center SATS Club Double det blir bra så. För det skulle verkligen inte vara kul om man inte får träna dom passen man vill vem som helst skulle tappa motivationen att gå dit efter några gånger.

Nu äntligen blir det träning i olika former- Gym, styrketräning och gruppträning har bokat tid med personlig tränare och bokat in mig i 10 klasser 🙂

 

Belöning träningskort på SATS

SATS medlemskort

 

Mina viktmål och belöningar

Viktmål

 

 

 

Dag.60 Tors 31/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:73,7kg (-11,3kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Middag:Lövbiff, ris och sås. Sallad 345kcal. Totalt:1197kcal

Träning:Ingen träning

2 svar to “Dag 60 köpt SATS medlemskort och bokat 10 pass”

  1. Maria februari 1, 2013 den 16:21 #

    Det är härligt med belöningar när man når sina mål! 🙂 Då blir det också mer motiverande att fortsätta kämpa! 🙂 Det ska bli kul att läsa om dina kommande pass och din träning! 🙂

    • Livsvågen februari 1, 2013 den 18:51 #

      Verkligen motiverande med belöningar så länge dom inte är i form av mat haha 😉 Vad roligt jag ska skriva om passen och träningen sen 🙂

Kommentera

