Dag 65 Behöver avslappning

5 Feb

Idag har jag saknat mitt gamla badkar det är riktigt avkopplande för både kropp och knopp att ta ett bad. Har haft härlig träningsvärk och hade velat lägga mig i ett varmt och skönt bad och drömma mig bort ett tag. Fick nöja mig med en varm dusch det funkar det också 🙂 Skulle också behöva massage, semester och komma ifrån allt elände ett tag. Stänga av mobilen och bara ta hand om mig själv, vara spontan, ta dagen som den kommer och fylla mig själv med ny energi. Det fysiska är det inga problem med, men den negativa stressen som jag inte kan påverka så mycket just nu som jag pratat om tidigare håller på och äter upp mig inifrån. Det jag kan göra är olika avslappningsövningar. Jag kämpar och kommer aldrig att ge upp jag försöker tänka positivt- det som händer just nu är övergående och när allting är över står jag här starkare än någonsin. Snart blir det bättre med allting. Kanske ska åka på en spa-helg? Det vore nåt! 🙂 Så nu lite avslappningsövningar och sen sova.

Idag har jag haft vilodag, men imorgon blir det träning igen är riktigt laddad så det ska bli kul 🙂

 

Avkoppling

 

 

 

Dag.65.Tis 5/2-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:73,2kg (-11,8kg)

Mat:Frukost Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch:Spagetti med köttfärssås, grönsaker 350kcal, Mellanmål:Nutrilett smoothie 210kcal, Middag:Kikärtsbiffar, kokt potatis, tzatziki. sallad 365kcal. Totalt:1351kcal

Träning:Vilodag

4 svar to “Dag 65 Behöver avslappning”

  1. lindajsson februari 6, 2013 den 08:28 #

    Du är stark och har den bästa inställningen – det är en övergångsperiod och kommer bli starkar i dig själv.

  2. moosie februari 6, 2013 den 15:06 #

    Ett litet tips då man är stel i kroppen av framför allt träning är att gå på ett yogapass av något slag. Kör man tex yoga i värmesal där du tränar så boka in dig på ett pass. Guld värt för stel kropp =)

Kommentera

