Dag 68 Utvilad

9 Feb

Som vanligt var jag trött igår och ville sova och sova, men nu känner jag mig riktigt utvilad 🙂 Så skönt!

Fredag var vilodag, ingen träning bara slappna av och ta hand och sig själv. Vågen visar 72,8kg det går framåt.

Några bloggar som jag följer är Jenny. Så här beskriver Jenny sin blogg: Med 2xlblog hoppas jag kunna ge inspiration från en fd matmissbrukare till ett normalviktigt liv. Här hittar du tankar, funderingar och idéer som kan appliceras på mycket i livet, inte bara vikt. I början av 2013 kommer boken om Hur Jag Tog Mig Hit!

Jag gillar Jenny hon är en klok kvinna som skriver riktig bra och tänkvärda inlägg. Hon har lyckats gå ner från 103kg till 74kg med hjälp av Itrim, motion och Jennys egen vilja, styrka och motivation.

En annan blogg som jag följer är Lotta. Så här beskriver Lotta sin blogg: Detta är en berättelse om hur jag har valt att en gång för alla lära mig ta hand om mig själv och aldrig mer hamna i överviktsfällan. Denna resa har inget slut utan kommer pågå under resten av mitt liv!

Jag gillar Lotta hon är en klok kvinna som skriver roliga inlägg. Lotta har lyckats gå ner från 104kg till 69,4kg (dagens vikt) med hjälp av sin egen metod att använda sunt förnuft tänka på kalorier in och kalorier ut, ShapeUp Club, träning och Lottas egen vilja, styrka och motivation.

Mer om andra bloggar jag följer en annan gång 🙂

Tyvärr kommer jag inte ha tillgång till dator ikväll utan får uppdatera både lördag och söndag imorgon. Nu ska jag åka och ta hand om min förkylda vän som behöver piggas upp 🙂

 

 

 

Dag:68 Fre 8/2-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:72,8kg (-12,2kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Spagetti med köttfärssås och sallad 430 kcal, mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Middag Kycklinggryta med ris och sallad 450kcal. Totalt:1516kcal

Träning:Vilodag

10 svar to “Dag 68 Utvilad”

  1. Jenny - 2xlblogy februari 9, 2013 den 17:43 #

    Men cvad gullig du är ! Tack snälla 🙂

  2. Madde februari 10, 2013 den 09:08 #

    Det är roligt läsa andras bloggar där man kan hitta tips och inspiration.

  3. SusLotus februari 10, 2013 den 16:34 #

    Vad duktig du har varit som gått ned 12 kg sen i december! 🙂
    Hittade just hit och ska kolla in de bloggar du nämner också.

    • Livsvågen februari 10, 2013 den 17:51 #

      Tack! Ja, kika gärna in hos Jenny och Lotta dom blir glada av besök 🙂

  4. MariaK februari 10, 2013 den 21:01 #

    Jag läser också Jennys och Lottas blogg! De inspirerar och skriver på ett roligt sätt! 🙂

  5. Lotta februari 10, 2013 den 23:00 #

    å tusen tack fina!! Du är själv en otroligt stor inspiration och jag tycker det är jättekul att följa din blogg!
    Kram!

Kommentera

