Dag 76 Ägglossningsvärk from hell

16 Feb

Idag har jag en jäkla ägglossningsvärk from hell tror det är så pass att jag skulle bli gravid bara av att gå förbi en herrcykel haha. Det känns verkligen som mensvärk, pms, trötthet, svullnad, ömmande bröst och illamående på en och samma gång. Jaja man får väl vara glad att grejorna funkar. Gick ut på en långpromenad och värken släppte lite efter ett tag och för info passerade inte en enda herrcykel och tur var väl det.  Nej, men nu ska jag inte gnälla om det kom på att jag har inte tagit bilder på ett tag så här kommer några nya bilder.

 

Jag 72,1kg (2)

Jag 72,1kg

 

 

 

Dag.76 Lör 16/2-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:72,1kg (-12,9kg)

Mat:Frukost Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch Laxfilé med ungsbakade rotfrukter 350kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Middag Kycklinggryta 390kcal. Totalt:1382kcal

Träning:30min Promenad

4 svar to “Dag 76 Ägglossningsvärk from hell”

  1. EllinorO februari 17, 2013 den 00:52 #

    vilken snygg mage du har! Jag är så avis!”

  2. MariaK februari 19, 2013 den 23:24 #

    Wow!! Vilka grymma framsteg! Vad duktig du är!! 🙂

Kommentera

