Dag 79 Spinning

19 Feb

Idag har jag varit lite trött kunde inte sova på natten, men med lite kaffe piggnade jag till. Har sprungit på möten hade gärna velat gå på både spinning och core tyvärr hann jag bara med spinning och sen hade jag bråttom till nästa möte. Jag är ändå glad att jag hann med ett 30 minuters pass bättre än ingenting 🙂 Spinningen gick bra det var skönt att röra på sig och få svettas lite. Imorgon blir det pilates och lite styrketräning.

Tröttheten kom tillbaka på kvällen, men nu har den försvunnit igen och jag ligger klarvaken och undrar när jag ska somna. Det är så mycket som händer i mitt liv just nu saker som jag oroar mig för och då blir det lätt att jag inte kan somna. Jag har mediterat och gjort avlappningsövningar, men har svårt att slappna av ikväll. Hoppas ändå jag hinner sova några timmar innan jag ska iväg på morgonen 🙂 Jag har börjar fixa matlådor så jag kan äta gårdagens rester till lunch dagen efter snabbt och smidigt.

 

 

SatsCycling

SatsCycling 19 februari

 

 

 

Dag 79. Tis 19/2-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:71,8kg (-13,2kg)

Mat:Frukost Naturell yoghurt+bär, fullkornsbröd med pålägg kalkon, tomat, gurka, ägg 310kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch Lövbiff, kokt potatis, sås och grönsaker 435kcal, Mellanmål Proteindryck 92kcal, Middag, Pastasallad med tonfisk 385kcal. Totalt:1432kcal

Träning:30min SatsCycling

2 svar to “Dag 79 Spinning”

  1. lindajsson februari 20, 2013 den 21:29 #

    Du grymt duktig!

Kommentera

