Dag 82 och 83 Mörbultad

23 Feb

Just nu känner jag mig trött och mörbultad jag slapp inte undan migränen har sovit nästan hela dagen igår och idag. Det beror på negativ stress under allt för lång tid, till slut säger kroppen ifrån på ett eller annat sätt. Illamåendet har gjort att jag har haft svårt att äta så jag har tagit mindre portioner oftare och eftersom jag inte orkat laga mat så har jag ersatt vissa måltider med måltidsersättningar, proteindryck och smörgås med pålägg bara för att få nånting i mig och så har jag druckit mycket vätska. Tyvärr kan jag inte ta bort den negativa stressen helt utan det beror på yttre omständigheter som jag inte har makt att styra över jag kan bara hålla tummarna och fortsätta hoppas att saker och ting ordnar sig snabbt. Det kommer att ordna sig förr eller senare det gör det alltid. Det jag kan göra är att ta hand om mig själv, försöka äta och sova regelbundet för att få energi och orka kämpa med allting, meditation och mindfulness för att slappna av, vara i nuet, hitta inre balans och harmoni. Försöka träna regelbundet och njuta av kroppens egna lyckohormoner som endorfiner. 🙂

 

 

Dag.82 Fre 22/2-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:71,7kg (-13,3kg)

Mat:Frukost yoghurt+ bär 160kcal, Mellanmål banan 105kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål proteindryck 187kcal, Mellanmål yoghurt+lite nötter, clementine 152kcal, Middag smörgås med makrill i tomatsås 305kcal Totalt:1329kcal

Träning:Vilodag

 

 

 

Dag.83 Lör 23/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:71,4kg (-13,6kg)

Mat:Frukost Nutrilett smoothie 210kcal, Mellanmål proteindryck 187kcal, Mellanmål yoghurt, bär, nötter 210kcal, Lunch Nutrilett bar 216kcal, Mellanmål banan 105kcal, Mellanmål ägg, clementine 97kcal, Middag smörgås med avocado, skinka, sallad och ett glas mjölk 370kcal. Totalt:1395kcal

Träning:Vilodag

 

Kommentera

