Dag 85 Resultat 12 veckor med Nutrilett och mat

25 Feb

Träningen gick jättebra idag jag kände mig pigg och stark riktigt kul var det 🙂

Vikten går ner sakta med säkert -0,5kg och -1cm runt midjan alltid nåt det behöver inte gå supersnabbt 0,5-1kg i veckan är alldeles lagomt.

Träningen imorgon måste jag boka om jag kommer inte hinna till cykling och core, men jag kommer åka till gymmet och styrketräna och så ska jag försöka boka in nåt annat pass till en annan dag.

 

BODYPUMP

Bodypump 25 februari

 

Veckoresultat

Nutrilett resultat vecka 12

 

 

 

 

 

Dag.85 25/2-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:71,3kg (-13,7kg)

BMI start:31,22 Fetma klass 1

BMI:26,18 (-5,04)

Midja start:89cm

Midja:75cm (-14cm)

Mat:Frukost Fullkornsbröd med ost och skinka, ägg, clementine 285kcal , Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch:Kycklingwok 390kcal, Mellanmål Proteindryck 187kcal, Middag:Pastagratäng 430kcal. Totalt:1502kcal

Träning:55min Bodypump

 

 

 

 

 

 

 

 

3 svar to “Dag 85 Resultat 12 veckor med Nutrilett och mat”

  1. smulgubben februari 26, 2013 den 22:08 #

    Vad kul att det går bra för dig:-)
    Kämpa på!
    Kram

  2. fjarilslatt mars 1, 2013 den 05:22 #

    Jag ska köra lite av ditt race tänkte jag så hejja på motförslag jag vill ha samma fina resultat som du

Kommentera

