Dag 89 Det blir vad du gör det till

1 Mar

Idag blev det ett tufft 3o minuters spinningpass eller om man säger så här- ”Det blir vad du gör det till” för man ställer ju in motståndet på cykeln själv du kan välja att trampa från lätt motstånd till motstånd från helvetet. Du väljer själv vad du vill få ut av passet 😉 Jag kände mig bra i benen idag så jag utmanade mig själv och ökade motståndet mer än jag brukar ville få upp pulsen, svettas och testa hur mycket jag klarar av kan säga att det gick förvånansvärt bra, jag fixade det och svettigt blev det. Har märkt att konditionen börjat bli lite bättre lång väg kvar, men jag ger aldrig upp.

Åt Sushi till middag ikväll. Mums! Blandade Sushibitar med räkor, lax, avocado och tonfisk 🙂

Jag ska testa ett för mig nytt pass på måndag SatsPowerStep heter det ska bli roligt skriver mer om det på måndag när jag har testat passet.

 

Spinning och Core

Spinning och Core

Vecka 4 Träning Avklarad

Fredag 22/2 Tyvärr ingen SatsCycling och SatsCore pga.migrän

Lördag 23/2 Vilodag

Söndag 24/2 Vilodag

Måndag 25/2 Bodypump 55min– Check

Tisdag 26/2 Cykling 15min, Styrketräning 50min (individuellt träningsprogram)- Check

Onsdag 27/2 Cykling 15min, Styrketräning 45min– Check

Torsdag 28/2 Cykling 15min, Styrketräning 60min (individuellt träningsprogram)- Check

Vecka 5 Planerad träning

Fredag 1/3 SatsCycling 30min, SatsCore 30min– Check

Lördag 2/3 Vilodag

Söndag 3/3 Vilodag

Måndag 4/3 SatsPowerStep 55min, Styrketräning 45min (individuellt träningsprogram)

Tisdag 5/3 SatsCycling 30min, SatsCore 30min

Onsdag 6/3 Pilates 55min, Styrketräning 45min (individuellt träningsprogram)

Torsdag 7/3 Bodypump 55min

 

 

 

Dag.89 Fre 1/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:70,2kg (-14,8kg)

Mat:Frukost Omelett, smörgås med ost och skinka 270kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Spaghetti med köttfärssås, sallad 390kcal, Mellanmål Proteindryck 187kcal, banan 105kcal, Middag Sushi 350kcal.Totalt:1518kcal

Träning:30min SatsCycling, 30min SatsCore

8 svar to “Dag 89 Det blir vad du gör det till”

  1. Lottie mars 2, 2013 den 10:34 #

    Oj, vilken energi du har! Nu får jag nästan skämmas, men jag är i början av mig ”karriär”. 🙂

    • Livsvågen mars 2, 2013 den 17:17 #

      Hehe ja energin ligger på topp just nu. Nej, inte ska du skämmas jag är också nybörjare 🙂

  2. Emma mars 2, 2013 den 22:14 #

    Härligt:)

  3. Maria mars 3, 2013 den 14:42 #

    Precis så är det ju! 🙂 Härligt att du kämpar som du gör!!

    • Livsvågen mars 3, 2013 den 16:28 #

      Ja jag försöker kämpa på och jag tycker det är så kul att träna 🙂

  4. smulgubben mars 3, 2013 den 16:23 #

    Jättebra att du utmanar dig själv och märker resultat av det:) Bra jobbat!
    kram

    • Livsvågen mars 3, 2013 den 16:29 #

      Tack! Det är verkligen motiverande att fortsätta när man börjar märka av resultat 🙂

Kommentera

