Låst avdelning nästa?

17 Mar

Hade en supertrevlig kväll igår, blev ingen popcorn var inte sugen och kände mig mätt efter maten och fruktsalladen 🙂

Jag har varit pigg och trött samtidigt idag tror tröttheten sitter i efter natten mellan fredag och lördag då jag var uppe nästan hela natten pga. besök till Akuten. Hade jag varit 20år hade jag fixat en eller flera sömnlösa nätter, men nu är tanten gammal och behöver sin skönhetsömn helst 9 timmar om tanten själv får välja.

Det är jätteviktigt med sömn för mig jag fungerar inte dagen efter om jag inte får sova mina timmar jag kan inte koncentrera mig, är frånvarande, irriterad och dagdrömmer.  Fast jag är hellre trött och irriterad än hungrig och irriterad det är två olika typer av irritation för mig. Trött och irriterad då orkar jag med folk och folk orkar med mig, men Hungrig och irriterad jag säger bara”Herregud ta skydd” då står jag inte ens ut med mig själv och tänk på stackars människor i min omgivning haha okej, inte riktigt så illa, men nästan 😉 Nuförtiden har jag stabilt blodsocker så det är lugnt. Undrar hur jag blir när jag hamnar i klimakteriet och råkar vara trött och irriterad samtidigt- Låst avdelning nästa? haha eller så får jag skaffa en tatuering i pannan- Varning, ta skydd! då hinner folk undan i tid.

 

 

 

 

 

Dag.105 Sön 17/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:68,6kg (-16,4kg)

Mat:Frukost:Frukost Naturell yoghurt+bär, smörgås med avocado och ägg 340kcal, Mellanmål Proteindryck 92kcal, Lunch Klyftpotatis, fläskfilé, sås, sallad 370kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Middag Fiskgratäng med räk och dillsås, grönsaker, clementine. 490kcal. Totalt:1508kcal

Träning:Vilodag

3 svar to “Låst avdelning nästa?”

  1. SusLotus mars 18, 2013 den 04:45 #

    Ha en toppen dag önskar en annan tant!
    Men ta dig i akt om du möter mig hungrig på stan för då viner handväskan i luften… 😉

    Sussie

    • Livsvågen mars 20, 2013 den 16:04 #

      Haha 2 hungriga på stan livsfarligt 😉

  2. lindajsson mars 18, 2013 den 13:53 #

    Självkännedom, det är bra egenskap! 🙂

Kommentera

