Oväntat besök

20 Mar

Ikväll fick jag oväntat besök av min fina syster och systerdotter jag blev överraskad och jätteglad 🙂 Vi har inte träffats på ett tag då vi inte bor i samma stad, men ikväll kom dom hit och vi har pratat hela kvällen och avslutat varandras meningar har vi också gjort ungefär varannan mening haha. Ja, men det är ju så det blir när man inte träffats på ett tag då ska allt ut på en gång 🙂 Kul överraskning var det!

Sen tror jag att jag börjar bli senil på riktigt pratade med min syster på förmiddagen och sen när hon ringde mig senare för att tala om att dom var på väg hit så hade jag glömt bort att vi hade pratat med varandra på förmiddagen så hon fick påminna mig flera gånger att det var idag vi pratade och jag tjatade nej det var igår hahaha. Jag glömde också bort mitt telefonnummer när jag skulle ge det till sjuksköterskan (har bytt läkare nu), jag glömde även vad jag skulle handla när jag stod i mataffären. Jag stod där och undrade vad gör jag här? Vad var det jag skulle handla? men inte kunde jag komma på vad det var och vet fortfarande inte varför jag gick till affären överhuvudtaget. Jaja minnet kommer väl tillbaka imorgon hoppas jag.

 

Tisdagens Spinning och Core

Spinning och Core 19 mars

 

 

 

Dag.107 Tis 19/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt: 69,1kg (-15,9kg)

Mat:Frukost Naturell yoghurt+bär, smörgås med ägg och kaviar 300kcal, Mellanmål Nutrilett Smoothie 210kcal, Lunch Kyckling, quinoa, sås, grönsaker 400kcal, Mellanmål Proteindryck 187kcal, Middag Spaghetti med köttfärssås, grönsaker 410kcal. Totalt:1507kcal

Träning:15min Cykling, 60min Styrketräning

 

 

 

Dag.108 Ons 20/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:68,4kg (-16,6kg)

Mat:Frukost hemmagjord smoothie, smörgås med skinka sallad, ägg 340kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Spaghetti med köttfärssås, grönsaker 410kcal, Mellanmål Fruktsallad+kesella 110kcal, Middag Korvstroganoff med ris, sallad 430kcal. Totalt:1506kcal

Träning:Vilodag

Kommentera

