Allting rullar på

22 Mar

Igår var jag jättetrött är inte van att gå upp kl:05.30 det var den tiden min systerdotter tyckte jag skulle gå upp haha. Sen hade jag flera viktiga möten inte perfekt dag när jag var så trött så ögonen gick i kors, frånvarande, fastnade med blicken, men det gick ganska bra ändå. Missade uppdatera här slocknade i fåtöljen rätt så tidigt igår kväll 🙂 Allting rullar på med maten träningen fungerar också även om jag har varit tvungen att boka om lite gruppträningspass pga.annat akut osv det är ju så det är här i livet man kan planera, men det blir inte alltid som man önskar. Vill ju helst börja blanda in nya pass för att variera träningen lite mer med gruppträning för styrketräningen fungerar jag har flera individuella program som jag kan köra, men är ändå glad att jag överhuvudtaget tagit mig till gymmet trots stress, trötthet, oförutsedda händelser, möten osv.

Vecka 7 Träning Avklarad

Fredag 15/3 SatsCycling 30min, SatsCore 30min, Styrketräning 30min– Check

Lördag 16/3 Vilodag

Söndag 17/3 Vilodag

Måndag 18/3 Cykling 10min, Styrketräning 60min (individuellt träningsprogram)- Check

Tisdag 19/3 Cykling 15min, Styrketräning 60min– Check

Onsdag 20/3 Vilodag

Torsdag 21/3  Cykling 10min, Styrketräning 75min (individuellt träningsprogram)- Check

Vecka 8 Planerad träning

Fredag 22/3 Vilodag

Lördag 23/3 Powerwalk 60min

Söndag 24/3 Vilodag

Måndag 25/3 Cykling 30min, Styrketräning 60min

Tisdag 26/3 SatsCycling 30min, SatsCore 30min, Styrketräning 30min

Onsdag 27/3 CrossTraining 55min

Torsdag 28/3 Bodypump 55min

 

 

 

Dag.109 Tors 21/1-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:68kg (-17kg)

Mat:Frukost Havregrynsgröt med rivet äpple och mjölk, smörgås med ost och skinka 355kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Middag Korvstroganoff med ris, sallad 430kcal, Mellanmål Proteindryck 187kcal, Middag Bakad potatis med skagenröra, sallad, clementine 410 kcal, Totalt:1598kcal

Träning:10min Cykling, 75min Styrketräning

Kommentera

