Dags att dansa snart

23 Mar

Började dagen med en härlig powerwalk i en timme det var skönt 🙂

Nu ska jag snart börja förbereda mig, hitta passande kläder för kvällens aktiviteter. Jag ska träffa min vän först vi ska ta ett glas vin på nåt mysigt ställe sen ska vi vidare träffa lite andra vänner och gå ut och dansa. Jag känner mig lite nervös vet inte varför kanske pga. att det var minst hundra år sen jag var ute och dansade. Jag brukar nästan aldrig vara nervös, men nu är jag det av någon anledning. Kul ska det bli! 🙂

Ha en fortsatt trevlig helg och gör saker som ni tycker är roliga.

 

 

 

 

Dag.110 Fre 23/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:68kg (-17kg)

Mat:Frukost hemmagjord smoothie, smörgås med skinka sallad, ägg 340kcal,Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Lunch Toast skagen, sallad, clementine 390kcal, Mellanmål Fruktsallad+kesella 140kcal, Middag Kycklinggryta, ris, grönsaker 430kcal.Totalt:1516kcal

Träning:60min Powerwalk

 

Ett svar to “Dags att dansa snart”

  1. Maria mars 26, 2013 den 14:05 #

    Ha det så kul!! 🙂

Kommentera

