Roligaste kvällen på länge

24 Mar

Igår åkte jag till stan för att träffa en vän först gick vi till en restaurang, jag åt kycklingwok och drack en öl till maten, efter det gick vi till ett annat ställe för att träffa andra vänner och dansa. Jag dansade (om jag nu ska kalla det för dans, men iaf rörde på mig ;)) nästan hela kvällen och hade jättekul det här var den roligaste kvällen jag haft på länge. Tror jag börjar bli gammal för nu har jag dansat för ett halvår känns det som haha. Min vän som inte sett mig på ett tag sa att jag måste ha gått ner jättemycket i vikt sen vi träffades senast så det var lite kul.

Har inte räknat kalorier under lördagen det blev många, men har inte dåligt samvete för det känns helt okej 🙂 Jag går ju sällan ut och äter eller dricker så nån gång måste man få göra det också.

 

 

 

Dag.111 Lör  24/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:67,7kg (-18,3kg)

Mat:Frukost Naturell yoghurt med bär, smörgås med ägg och kaviar, Mellanmål Nutrilett bar, Lunch Linssoppa, smörgås med ost, Mellanmål hemmagjord smoothie, Middag Kycklingwok, öl. På kvällen lite vitt vin och öl.

Träning:60min Powerwalk

 

 

Dag.112 Sön 25/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:68,1kg (-17,9kg)

Mat:Frukost Omelett, smörgås med ost och skinka 270kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch Köttbullar med potatis, sås och grönsaker 400kcal, Mellanmål Naturell yoghurt+banan 200kcal, Middag Pasta med lövbiff, champinjoner, sås, sallad 420kcal. Totalt:1500kcal

Träning:Vilodag

 

 

Kommentera

