Resultat vecka 16 med mat och Nutrilett

25 Mar

Idag har jag känt mig hängig, trött och ont i halsen när jag sväljer vågade inte gå och träna. Det känns rätt så okej med halsen just nu så får se hur det känns imorgon. Tråkigt skulle det vara att behöva pausa några dagar just nu när jag tränar rätt så regelbundet. Det kan ju vara att det känns bättre redan imorgon håller tummarna! Om inte så avvaktar jag en dag till kan ju alltid gå ut på en promenad för att få lite frisk luft 🙂

Idag besökte jag den nya läkaren hon är mycket bättre än den förra så det kändes riktigt bra 🙂

Vikten går ner sakta men säkert -0,6kg är helt okej.

 

Veckoresultat

Nutrilett resultat vecka 16

 

 

 

Dag.113 Mån 25/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:68kg (-17kg)

BMI start:31,22 Fetma klass 1

BMI:24,97 (-6,25)

Midja start:89cm (121203)

Midja:73,5cm (-15,5cm)

Mat:Frukost Havregrynsgröt med rivet äpple och mjölk, smörgås med ost och skinka 355kcal, Mellanmål Naturell yoghurt, banan 225kcal, Lunch Avocadosoppa med räkor, smörgås med ost 365kcal Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Middag Lax, potatis, sås, grönsaker 390kcal. Totalt:1545kcal

Träning:Vilodag

Kommentera

