I en liten svacka

27 Mar

Är i en liten svacka just nu, trött och orkeslös. Har fortfarande ont i halsen och kroppen också, men det blir bättre snart ingen feber iaf så det får man vara glad över 🙂 Ska få gäster imorgon så idag har jag försökt städa undan alla dammråttor gillar städning annars, men hade nog helst sluppit idag.

Ser fram emot helgen ska hem till vänner äta god mat och ha det trevligt. Tänker äta lite av varje, men det betyder inte att jag ska äta 3 stora portioner och inte heller efterrätt (om det finns)  lite av varje tänkte jag lagomt helt enkelt och vad är lagomt då? Lagomt är lite av varje. Haha är trött i huvudet och ögonen går i kors det enda jag längar efter ikväll är att få sova. Förhoppningsvis är jag piggare imorgon 🙂

Det fungerar bra med maten fortfarande förutom att jag knappt haft nån aptit i två dagar, men jag försöker ändå äta regelbundet.

 

 

 

 

 

Dag.114 Tis 26/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:68, 2kg (-16,8kg)

Mat:Frukost Naturell yoghurt+bär, smörgås med ägg och kaviar 300kcal, Mellanmål banan 105kcal, Lunch Lax, potatis, sås, grönsaker 390kcal, Mellanmål Nutrilett bar 216kcal, Middag Texmexsoppa, smörgås med ost 440kcal. Totalt:1451kcal

Träning:Vilodag

 

 

Dag:115 Ons 27/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:67,6kg (-17,4kg)

Mat:Frukost Omelett, smörgås med ost och skinka 270kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch Texmexsoppa, smörgås med ost 440kcal, Mellanmål keso, banan 200kcal, Middag Pasta med tonfisksås, grönsaker 410kcal. Totalt:1530kcal

Träning:Vilodag

 

 

Kommentera

