Glad påsk

29 Mar

Nu har jag inte ont i halsen längre kändes mycket bättre redan igår. Tråkigt att jag inte kunnat träna, men nästa vecka blir det nya tag. Saknar gymmet och styrketräning.

Hade besök igår jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv det var en kväll som jag kommer minnas länge 🙂

Just nu förbereder jag mig för kvällen ska åka hem till vänner vi ska grilla och umgås. Det ska spelas elgitarr, dansas och sjungas (inte jag då låter som en kråka) sen ska det tydligen lekas olika lekar kommer säkert bli jättekul kväll idag med 🙂

Glad påsk!

 

 

Dag.116. Tors 28/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:67,5kg (-17,5kg)

Mat: Frukost Havregrynsgröt, rivet äpple mjölk, smörgås med kalkon 350kcal, Mellanmål Naturell yoghurt+bär, nötter 150kcal, Lunch Pasta med tonfisksås, grönsaker 410kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Middag Korvstroganoff med ris, sallad 430kcal. Totalt:1550kcal

Träning:Ingen träning

4 svar to “Glad påsk”

  1. Jessica mars 29, 2013 den 15:02 #

    Det är helt rätt att avstå träning när man inte mår på topp och helst när det är halsen som spökar. Men, jag känner igen den där träningssaknaden från min sjukvecka 😉 Glad Påsk på dig med och hoppas du håller dig på friskhetsbanan 😀

    • Livsvågen april 1, 2013 den 12:37 #

      Tack nu ska jag hålla mig frisk 😉 blir en sväng till gymmet idag ska bli så skönt!

  2. carusasviktblogg mars 31, 2013 den 19:29 #

    Härligt det låter!!!
    På´t igen o kämpa på 😀

    Glad påsk o stor kram ♥

    • Livsvågen april 1, 2013 den 12:37 #

      Japp, nu är det kämpa på som gäller och att hålla sig frisk 🙂 Kram

Kommentera

