Ny vecka nya tag

31 Mar

Har haft en jättetrevlig helg med nära och kära 🙂

Jag har varit i en svacka det började med förkylningen sen har jag haft mycket runt omkring mig. Sånt är livet man kan inte vara på topp jämt saker händer som vi inte kan påverka det är bara att försöka hålla ut, inte ge upp och komma ihåg att det blir bättre snart. Nu gäller det att komma igång med träningen igen så jag kan fylla på med endorfiner alltid bra. Har den där underbara tiden i månaden också och det gör ju sitt med humöret för första gången på länge känner jag mig riktigt svullen och har ökat lite i vikt 0,8kg det känns helt okej vet att det är vätska. Sen har jag inte tränat och jag brukar sällan dricka alkohol, men nu har det blivit lite öl och vin förra helgen och i fredags blev det lite vitt vin så det bidrar säkert också till den lilla viktökningen.

Ny vecka nya tag ska bli skönt att komma igång med träningen igen. Snart är våren och värmen här också 🙂

 

Fjäril

 

 

 

 

Dag.117 Fre 29/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:67,7 (-17,3kg)

Mat:Frukost Smörgås med ost, Mellanmål, banan, Lunch Korvstroganoff med ris, sallad, Mellanmål Naturell yoghurt+nötter, Middag, Potatis, kött, ägg, sill, köttbullar, tzatziki,sallad, lite vitt vin. Många kalorier

Träning:Ingen träning

 

Dag.118 Lör 30/3-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:68,5kg (-16,5kg)

Mat:Frukost Smörgås med ost och skinka, juice 260kcal, Mellanmål Nutrilett smoothie 210kcal, Lunch Kyckling, ris, sås sallad 30kcal, Mellanmål naturell yoghurt+banan+nötter 250kcal, Middag Fiskgratäng, sallad 440kcal. Totalt:1550kcal

Träning:Ingen träning

 

Dag.119 Sön 31/3-2013

Startvikt::85kg (121203)

Vikt:68,5kg (-16,5kg)

Mat:Frukost Omelett, smörgås med ost och skinka 270kcal, Mellanmål Nutrilett shake 112kcal, Lunch Fiskgratäng, sallad 440kcal, Mellanmål banan+naturell yoghurt+nötter 250kcal, Middag Vegetarisk Falafel med tzatziki och grönsaker 450kcal. Totalt:1522kcal.

Träning:Ingen träning

 

 

Kommentera

