Salladsbuffé

9 Apr

Idag träffade jag en god vän som jag inte sett på länge, vi tittade runt i affären, åt lunch världens godaste salladsbuffé där man fick peka vad man skulle ha. Jag tog blandad grönsallad, champinjoner, kyckling, kronärstkocka, kräftstjärtar och tzatziki och en brödbit till det var så gott 🙂 Kompisen tog blandad grönsallad, kyckling, fetaost, lax, bulgur, soltorkade tomater och en brödbit.

Jag försökte leta efter nya träningslinnen, skulle också behöva en ny Sportbehå och för att inte glömma bort en Pulsklocka som jag lovat mig själv i belöning när jag passerade 70kg lite försenad belöning, men bättre sent än aldrig. Tips på bra Pulsklockor?

Dagens träningspass bestod av Spinning och Core 🙂

 

SatsCycling och SatsCore

SatsCycling och SatsCore 9 april

 

 

 

 

Dag.127 9/4-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:67,1kg (-17,9kg)

Mat:Frukost Havregrynsgröt med rivet äpple och mjölk, smörgås med ost och skinka 355kcal, Mellanmål Nutrilett shake och banan 217kcal, Lunch Salladsbuffé ca.375kcal, Mellanmål Proteindryck 187kcal, Middag Vegetarisk Lasagne, sallad, clementine 470kcal. Totalt:1604kcal

Träning:30min SatsCycling, 30min SatsCore

4 svar to “Salladsbuffé”

  1. Jessica april 10, 2013 den 09:05 #

    Vad gäller pulsklocka så beror det ju på vad det är för typ av träning man ska köra när man använder den. Finns ju olika som passar för olika sporter och de varierar väldigt i pris! 🙂

    Jag använder mig av Polars FT7 och är supernöjd! Används då jag promenerar, grupptränar osv. Den är enkel och mer än så är jag inte i behov av. Prisvärd också, köpte min på nätet förra året och den har inte bråkat alls 😉 Här köpte jag min http://www.outdoorexperten.se/p-14251-polar-ft7m.aspx

    Trräningen blir roligare på något sätt med pulsklocka 😀

  2. Camilla april 10, 2013 den 12:07 #

    Hejsan!Jag började min resa i måndags på 79 kg och ska ner till 55kg.Du anar inte vad glad jag blev när jag hittade din blogg,jag satt här och va lite små hungrig/sugen efter min nutrilett frukost och tänkte för mig själv ” hur fasiken ska det här gå!”Men så började jag läsa din resa och redan när jag läst om din första vecka så kände jag att det här kommer jag oxå att fixa!Du inspererar mig!Så jag ville bara säga Tack och ge dig en high five för för att du kommit såå långt! ): kram på dig

    • Livsvågen april 10, 2013 den 13:58 #

      Tack snälla vad glad jag blir 🙂 och ett stort lycka till! Kram

Kommentera

