Resultat vecka 21

30 Apr

Jag har varit nära att kollapsa totalt, gå in i väggen ingen kul känsla det var länge sen jag mådde så här dåligt. Ändå tur att jag varit där förr för då vet jag vad som krävs av mig för att undvika hamna där igen.

Jag tog ledigt och åkte hem till min syster i några dagar bara för att vila hjärnan och få tänka på någonting annat. Ibland måste man tvinga sig själv att göra någonting annat t.ex åka iväg istället för att ligga hemma och grubbla det blir inte bättre bara för att man grubblar. Så jag åkte iväg och bestämde mig för att vara utan mobil och data, inga måsten och krav helt stressfritt 🙂 Det var en riktigt skön minisemester det borde man göra oftare bara för att ladda batterierna.

Jag orkar inte skriva matdagbok dom dagar jag inte varit hemma kan bara säga att det har gått helt okej tog med mig några Nutrilett i handväskan som jag åt upp som mellanmål det blev också restaurangbesök, men jag valde rätt så nyttig maträtt. Tyvärr har jag inte hunnit, orkat svara på mail och kommentarer, men ska läsa och svara. Får se någon dag kanske jag skriver lite om det som är jobbigt, men då blir det ett låst inlägg.

 

Veckoresultat

Nutrilett resultat vecka 21

 

 

 

 

Dag.147 Mån 29/4-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:65,5kg (-19,5kg)

BMI start:31,22 Fetma klass 1

BMI:24,05 (-7,17)

Midja start:89cm (121203)

Midja:73cm (-16cm)

Mat:Frukost Havregrynsgröt, rivet äpple mjölk, smörgås med kalkon 350kcal, Mellanmål Nutrilett shake+banan 217, Lunch Korvstroganoff, ris, grönsaker 440kcal, Mellanmål Proteindryck 187kcal, Middag Vegetarisk lasagne, sallad 460kcal. Totalt:1654kcal

Träning:60min Powerwalk

9 svar to “Resultat vecka 21”

  1. Emma maj 1, 2013 den 02:29 #

    Hoppas det blir bättre snart. Skickar en kram.

    Hoppas även att jag blir betrodd med lösen.

    Kramar

  2. lindajsson maj 1, 2013 den 15:00 #

    Väl tänkt att söka stöd hos dina närmsta. Du är duktig som tänker på dig själv i första hand i situationer som dessa.

    • Livsvågen maj 5, 2013 den 15:53 #

      Ibland måste man tänka bara på sig själv för att ladda batterierna och orka ta hand om allt runt omkring 🙂

  3. Jessica maj 1, 2013 den 21:31 #

    Vad bra att du valde att stänga av, åka iväg och koppla bort! Detta i sig är stort och betyder mycket…du fixar det här. Du har kommit LÅNGT bruden och det måste vara en skön insikt i allt 🙂 Kram från skåne

    • Livsvågen maj 5, 2013 den 15:54 #

      Tack! Det var riktigt skönt att åka iväg på en minisemester och samla lite kraft och energi 🙂 Kram

  4. SusLotus maj 1, 2013 den 22:59 #

    Det var bra att du lyssnade till ditt inre och tog time-out.
    Hoppas att jag också får läsa ditt inlägg. Jag tycker att du
    skriver bra.

    Hoppas att resten av din vecka blir bra!
    Kram

    • Livsvågen maj 5, 2013 den 15:56 #

      Tack! Japp, time-out var det enda alternativet som fungerade just då och det kändes bra efteråt. Kram

  5. pernillasviktresa maj 29, 2013 den 21:51 #

    Var rädd om dig!

    Kram, Pernilla be

Kommentera

