Arkiv | 23:34

Resultat vecka 17 med mat och Nutrilett

1 Apr

Idag var jag och tränade på gymmet för första gången efter min förkylning (och svacka) det kändes riktigt bra det  jag märkte av att inte ha tränat på 10 dagar var att jag hade tappat lite kraft i några övningar, men bara lite grann så i det stora hela gick det bättre än jag hade trott. Det känns att jag kommer komma igång nu igen är ju envis som en åsna och kommer aldrig ge upp 🙂

Vikten ligger på +0,5kg sen förra veckovägningen det känns helt okej det är bara vätska så det försvinner snart igen så det är jag inte orolig för. Nu är jag piggare och friskare så det är bara att köra på med träningen och fortsätta undvika godis, läsk osv…Det blir bra det här till slut 🙂 I mitt förra liv hade jag gett upp för länge sen minsta lilla motgång så hade jag tänkt äsch det är ingen idé att fortsätta jag kan lika gärna börja äta som jag gjort innan allting är ändå förstört.

Jag har funderat lite vad det är som gör att jag inte ger upp den här gången? Därför att jag vet hur det känns att ge upp och därför tänker jag inte göra det, jag vet också varför jag har gett upp tidigare. När man väl har lärt sig av sina egna erfarenheter så har du facit i handen…Du vet hur du ska nå dina mål, du vet dina svagheter, men även dina styrkor. Du vet att du måste fokusera på det du har lyckats med inte på dina snedsteg, du vet att du måste vilja och du vet att du måste använda dig av din inre styrka för att hitta tillbaka det som motiverar dig att fortsätta.

 

Spinning och Core

Spinning och Core 1 april

 

Veckoresultat

Nutrilett resultat vecka 17

 

 

 

 

Dag.120 1/4-2013

Startvikt:85kg (121203)

Vikt:68,5kg (-16,5kg)

BMI start:31,22 Fetma klass 1

BMI:25,16 (-6,06)

Midja start:89cm (121203)

Midja:73,5cm (-15,5cm)

Mat:Frukost Havregrynsgröt med rivet äpple och mjölk, smörgås med ost och skinka 355kcal, Mellanmål Nutrilett shake+banan 217kcal, Lunch Vegetarisk Falafel med tzatziki och grönsaker 450kcal, Mellanmål Proteindryck 187kcal, Middag Spaghetti med köttfärssås, grönsaker 395kcal. Totalt:1604kcal

Träning:30min SatsCycling, 30min SatsCore, 30min Styrketräning